مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22حوادث

تقدیر وزارت صمت از اقدام فداکارانه جوان مشهدی


هماهنگی لازم برای تقدیر اقدام فداکارانه و خداپسندانه جوان مشهدی و جبران خسارت وارده به ایشان در وزارت صمت در دست انجام است و در روزهای آینده پس از انجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از وزارت صمت، طی روزهای اخیر خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از اقدام فداکارانه یکی از هموطنان در استان خراسان رضوی برای نجات چند نفر از حریق داشت.

بر اساس این گزارش پنجشنبه هفته گذشته در روستای خلق آباد از توابع مشهد مقدس حدود ساعت 11:40 آتش سوزی مهیبی در یک کارگاه نسبتا بزرگ مبل سازی واقع در جاده کلات رخ داد.

بنا بر گزارش های خبری منتشر شده در رسانه ها، سرعت گسترش آتش چنان زیاد بود که 6 نفر از افرادی که در این کارگاه مشغول به کار بودند فرصت فرار پیدا نکردند و در میان دود و شعله های آتش گرفتار شده بودند.

یک جوان مشهدی بنام آقای حجت لیانی که مشغول به حرفه رانندگی است با مشاهده گرفتار شدن چند نفر در حلقه آتش و دود و بسته شدن راه نجات آنها از در خروجی کارگاه که هر لحظه با خطر مرگ روبرو بودند، تصمیم به تخریب بخشی از دیوار بیرونی محل وقوع آتش سوزی گرفته و با زدن خودرو وانت به دیوار، راه گریزی در آن می گشاید.

این کار که قبل از رسیدن نیروی امدادی صورت گرفت، جان افراد محصور در آتش گسترش یابنده را از مرگ حتمی نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزارت صمت از اقدام فداکارانه جوان مشهدی

تقدیر وزارت صمت از اقدام فداکارانه جوان مشهدی