مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-28سياسي

مسئله تبیین امر قرآن است و باید در جامعه نهادینه شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: موضوع جهاد تبیین یکی از مهم ترین مسائل در جامعه اسلامی است به گونه ای که تبیین در قرآن نیز به آن تاکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، آیت الله دژکام  در مراسم اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی هوایی کشور ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)  بیان کرد:  گاهی می بینیم تحلیل های سیاسی به نتیجه نمی رسد و آنچه در صحنه واقع می شود با آنچه که تحلیل می شود متفاوت است و وقتی بررسی میکنیم متوجه می شویم که در معادله ما مسئله قیامت به عنوان عاملی که ضریب به قضایا می دهد در نظر گرفته نمی شود و ما اگر حساب قیامت را در نظر نگیریم و فقط دنیا باشد مطمئن باشید تحلیل آنها روی حساب و کتاب دنیوی درست است اما اگر این عامل قیامت را در معادله آوردیم مسئله تغییر می کند.

وی اضافه کرد: شما دیده اید که در مراسم صبحگاه مشترک وقتی زمان می گذرد و بیش از یک ساعت می شود چقدر سخت است؟حال در روز قیامت مردم سختشان می شود.

امت حضرت نوح سراغ حضرت نوح می آیند که کاری کند اما حضرت نوح از عهده بر نمی آید، سایر پیامبران هم از عهده بر نمی آیند و این به خاطر این است که پیامبر گرامی اسلام فرمود تمام پیامبران دعای مستجاب داشتند اما در دنیا نفرین کردند و تمام شد ولی پیامبر ما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله تبیین امر قرآن است و باید در جامعه نهادینه شود

مسئله تبیین امر قرآن است و باید در جامعه نهادینه شود