مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-18بين الملل

تصادف شدید کاروان بایدن پس از جلسه انتخاباتی+فیلم


یک خودرو شامگاه روز یکشنبه به وقت محلی در شهر «ویلمینگتون» ایالت دلاوِر آمریکا با کاوران جو بایدن پس از یک جلسه انتخاباتی او تصادف سختی کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عجله نیروهای امنیتی آمریکا برای حفاظت از بایدن در شهر ولمینگتون زادگاهش، پس از تصادف خودروی ناشناس با کاروان رییس جمهور این کشور خبرساز شده است.

منابع رسانه ای از قبیل شبکه سی بی اس نیوز با قطع برنامه های عادی، خبر فوری تصادف با کاروان خودرویی بایدن پس از برگزاری جلسه او با ستاد انتخاباتی خود در ولمینگتون شهر زادگاهش را منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، زمانی که رییس جمهور آمریکا در حال خروج از ستاد مرکزی انتخاباتی خود در ایالت دلاور بود، با سوالات خبرنگاران درباره پیشتازی ترامپ از او در نظرسنجی ها مواجه شد و تلاش کرد این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد.

یکی از خبرنگاران آمریکایی با صدای بلند از بایدن پرسید: آقای رییس جمهور! شما چرا در نظرسنجی ها از ترامپ دارید می بازید؟ رییس جمهور دموکرات آمریکا در جواب به این سوال گفت: اینها نظرسنجی های اشتباه و نادرست هستند .

به فاصله یک ثانیه پس از این اظهارنظر کوتاه بایدن، صدای تصادفی شدید در نزدیکی محل حضور رییس جمهور آمریکا شنید شد؛ تصادفی که باعث نگرانی بایدن و عکس العمل شتاب زده نیروهای امنیتی برای هدایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف شدید کاروان بایدن پس از جلسه انتخاباتی+فیلم

تصادف شدید کاروان بایدن پس از جلسه انتخاباتی+فیلم