مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-19سياسي

شورای امنیت درباره افغانستان نشست برگزار می کند


هیات معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) امروز (سه شنبه28 آذر) اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه 29 آذر، نشستی در مورد افغانستان با محوریت حقوق زنان در این کشور برگزار می کند.

- هیات معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) امروز (سه شنبه28 آذر) اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه 29 آذر، نشستی در مورد افغانستان با محوریت حقوق زنان در این کشور برگزار می کند.

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد که نشست شورای امنیت پیرامون افغانستان فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان یوناما امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره افغانستان فردا چهارشنبه 20 دسامبر برگزار خواهد شد.

در این نشست رزا اوتونبایوا، رییس یوناما و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان حضور یافته و در مورد وضعیت این کشور به شورای امنیت سازمان ملل متحد توضیحاتی را ارایه خواهد کرد.

این در حالی است که در روزهای پیش، شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز یک نشست خصوصی درباره وضعیت افغانستان برگزار کرد که جزییات آن هنوز به رسانه ها اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت درباره افغانستان نشست برگزار می کند

شورای امنیت درباره افغانستان نشست برگزار می کند