مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-18اقتصادي

پویش «یلدای مهربانی» در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از آغاز پویش «یلدای مهربانی» از سوی این نهاد در آستانه شب یلدا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پویش یلدای مهربانی از سوی این نهاد در آستانه شب یلدا در استان خبر داد و اظهارداشت: این پویش با عنوان  یلدا یک دقیقه مهربان تر در راستای کمک به خانواده های نیازمند برای تهیه 10 هزار سبد معیشتی شامل میوه وشیرینی به ارزش 2 میلیارد تومان برای خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اجرا می شود.

  وی با اشاره به این که شب یلدا ، فرصتی برای تقسیم مهربانی ها است گفت:مردم نیکوکار استان می توانند با پرداخت مبلغ 200 هزار تومان برای تهیه هرسبد در این طرح ، گرمابخش محفل نیازمندان باشند.

   مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انشاالله شادی ها را با رعایت همه اصول با هم تقسیم کنیم ؛ گاهی اوقات هزینه های زیادی که می شود، ترویج تجمل گرایی را به دنبال دارد که می تواند آسیب رسان باشد که با هدایت هزینه های اضافی به سمت خانواده های محروم علاوه بر اجر معنوی و ایجاد آرامش درونی ، می توان بخشی از مشکلات آن ها را نیز برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «یلدای مهربانی» در خراسان جنوبی برگزار می شود

پویش «یلدای مهربانی» در خراسان جنوبی برگزار می شود