مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-10سياسي

ارائه 40 دستگاه تبلت نابینایان دانش بنیان ها به کتابخانه های مناطق محروم


دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به تامین مالی برای تامین 40 دستگاه تبلت نابینایان کتابخانه های مناطق محروم، - دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به تامین مالی برای تامین 40 دستگاه تبلت نابینایان کتابخانه های مناطق محروم، از واگذاری این تعداد دستگاه به نهاد کتابخانه عمومی کشور خبر داد.

حمیدرضا شکری در گفت وگو با ایسنا، گفت: ما در حاشیه افتتاحیه اولین دوره نمایشگاه ملی آبادیران، مجموعه سامانه تامین مالی را رونمایی کردیم و برای شروع، پروژه ای را در آن پایلوت کردیم.

وی این طرح را تحت عنوان تامین 40 دستگاه تبلت ویژه نابینایان دانست و افزود: این دستگاه در یکی از شرکت های دانش بنیان طراحی و ساخته شده است و به کتابخانه های عمومی 40 منطقه محروم کشور اعطا می شود.

شکری خاطر نشان کرد: در قالب این سامانه 103 درصد تامین مالی برای تولید دستگاه تبلت ویژه نابینایان صورت گرفت و طی مراسمی با حضور رییس مجلس در هفته کتاب و کتابخوانی، 40 عدد تبلت نابینایان تحویل نهاد عمومی کتابخانه کشور شد.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به اهمیت اجرای این طرح توضیح داد: در صورتی که این دستگاه ها به افراد خاصی داده می شد، استفاده از آن محدود می شد، ولی این دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 40 دستگاه تبلت نابینایان دانش بنیان ها به کتابخانه های مناطق محروم

ارائه 40 دستگاه تبلت نابینایان دانش بنیان ها به کتابخانه های مناطق محروم