مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-09اقتصادي

اجازه نمی دهیم فرصت های شغلی ایجاد شده در اختیار اتباع خارجی غیرمجاز قرار گیرد


مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: اجازه نمی دهیم بستر سازی دولت جهت ایجاد اشتغال، در اختیار اتباع خارجی غیر مجاز قرار گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: اجازه نمی دهیم بستر سازی دولت جهت ایجاد اشتغال، در اختیار اتباع خارجی غیر مجاز قرار گیرد.

حمزه سلیمانی، امروز(18 آذر) در جلسه هماهنگی ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی در بخش کشاورزی استان کرمانشاه،گفت: استان کرمانشاه از بیکاری رنج می برد و حضور اتباع غیر مجاز خارجی در واحدهای تولیدی استان ظلم به جامعه بیکار استان به حساب می آید.

وی افزود: قطعا با کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز نمایند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سلیمانی از مدیران و روسای مراکز جهاد کشاورزی استان خواست با توجه به ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در استان کرمانشاه نهایت همکاری را جهت اطلاع رسانی موضوع و معرفی کارفرمایان و کشاورزانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز خارجی می کنند، بعمل آورند.

سلیمانی با بیان اینکه اشتغال و کار در بخش کشاورزی باید تنها در اختیار مردم و کشاورزان استان باشد، عنوان کرد: بی گمان با همکاری دستگاه قضایی، دستگاه های نظارتی و مسئولین بخش کشاورزی با کشاورزانی که اتباع غیرمجاز را بکارگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم فرصت های شغلی ایجاد شده در اختیار اتباع خارجی غیرمجاز قرار گیرد

اجازه نمی دهیم فرصت های شغلی ایجاد شده در اختیار اتباع خارجی غیرمجاز قرار گیرد