مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-24سياسي

آیت الله مدرسی: مسئولان برای حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان به میدان بیایند


مطالبه حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان و دانشجویان را با تشکیل شرکت های دانش بنیان و به کارگیری این عزیزان در این شرکت ها را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل احمدآباد با اشاره به آیات 71 سوره احزاب و 9 سوره نساء اظهار کرد: سخن سدید دو جلوه الفاظی و محتوایی را داراست که در جلوه الفاظی به معنای این است که خشن، کسالت آور و غیرلطیف نباشد و با بهترین الفاظ و وجه حسن باشد.

وی افزود: از حیث محتوا سخن سدید نباید دروغ و لغو باشد و این سخنان باید به دور از شک و شبهه بیان شود و نفاق به وجود نیاورد؛ بنابراین سخن سدید باید سدی محکم باشد که با توجه به این موارد هر شنیده ای و هر دیده ای قابل بازگو کردن نیست.

تسلیم بودن در برابر احکام دین با شناخت فلسفه دین ممکن است امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که یکی از وظایف و تکلیف ما در برابر احکام الهی تسلیم بودن در برابر رضای خداوند و احکام الهی است، گفت: اسلام نمی خواهد کسی را مجبور به انجام کاری کند زیرا دین مهربانی و حُریت و آزادی است و تسلیم بودن در برابر احکام الهی با شناخت فلسفه دین و زیبایی های دین ممکن خواهد بود.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: اعتقاد راسخ به نجات انسان از طریق احکام دین، نگرانی نداشتن در مورد احکام دین و ترک تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: مسئولان برای حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان به میدان بیایند

آیت الله مدرسی: مسئولان برای حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان به میدان بیایند