مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28سياسي

دیدار جمعی از مدیران سلامت با فرمانده سپاه هرمزگان


جمعی از مدیران سلامت به مناسبت هفته بسیج با سردار سالاری فرمانده سپاه هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمعی از مدیران و فعالان حوزه سلامت هرمزگان امروز با سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان و به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.

در این دیدار گزارشی از وضعیت سلامت و درمان استان و نقش روحیه بسیجی در غلبه بر بحران های مختلف از جمله در زمان بروز ویروس کرونا در جامعه ارائه شد.

  در این دیدار دکتر مومنی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با بیان این که بسیج یک وظیفه ملی و یک ضرورت دینی است، عنوان داشت: بسیج امروز ضروری ترین کانون کشور است که تقویت آن وظیفه هر فرد و جایگاه و مسؤولیتی است و ما در این راه مدیون شهدا و دوستان شهیدمان هستیم.

وی با بیان این که هر جا موفقیتی بدست می آید، محصول تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: با همین تفکر و به همت مجموعه پرتلاش حوزه درمان تأمین اجتماعی در هرمزگان توانستیم رتبه اول کشوری در سال 1401 بدست آوریم و در حال اجرای طرح سلامت هرمزگان با همکاری بسیج هستیم و به عنوان یک بال برگزاری اردوهای جهادی در کنار بسیج جامعه پزشکی و قرارگاه مردم قرار داریم و حاصل این تلاش ها به درخشش در جشنواره شهید رجایی نیز انجامیده و از سوی دیگر شاهد رشد 18 درصدی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از مدیران سلامت با فرمانده سپاه هرمزگان

دیدار جمعی از مدیران سلامت با فرمانده سپاه هرمزگان