مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-21بين الملل

ایران خواستار تحرک بیشتر سازمان همکاری اسلامی برای توقف حملات به غزه شد


وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون آخرین وضعیت فلسطین رایزنی کرد و تحرک بیشتر جامعه بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی برای توقف این حملات را خواستار شد.

- وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون آخرین وضعیت فلسطین رایزنی کرد و تحرک بیشتر جامعه بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی برای توقف این حملات را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه و در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون آخرین وضعیت فلسطین اشغالی و تحولات مربوط به تجاوزات اخیر این رژیم علیه غزه و همچنین تحرکات سازمان همکاری اسلامی در این زمینه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

دیپلمات عالی رتبه ایران در این تماس تلفنی ضمن اظهار تاسف شدید و محکوم کردن ادامه حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی که تاکنون منجر به شهادت حدود 20 هزار نفر از ساکنان غزه، شامل شمار کثیری از زنان و کودکان بیگناه شده و مصداق بارز جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل کشی به شمار می رود، تحرک بیشتر جامعه بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی برای توقف این حملات را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خواستار تحرک بیشتر سازمان همکاری اسلامی برای توقف حملات به غزه شد

ایران خواستار تحرک بیشتر سازمان همکاری اسلامی برای توقف حملات به غزه شد