مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-25حوادث

کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در آبان سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل با تلاش مجاهدانه پلیس ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در آبان سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل با تلاش مجاهدانه پلیس ملایر خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: طی این مدت شاهد کاهش 13 درصدی سرقت منزل، 100 درصدی سرقت مغازه، 58 درصدی سرقت اتومبیل، 38 درصدی سرقت موتورسیکلت و 24 درصدی داخل خودرو بودیم.

وی بیان کرد: در حوزه کشف سرقت ها نیز با تلاش قاطعانه و میدانی پلیس طی این مدت شاهد افزایش 180 درصدی کشف انواع سرقت از جمله 600 درصد کشف سرقت منزل، 400 درصد کشف سرقت مغازه، 33 درصد کشف سرقت خودرو، 100 درصد کشف سرقت وسایل و قطعات خودرو و 400 درصد کشف سرقت احشام بوده ایم.

ساکی یادآور شد: پلیس ملایر با تلاش همه جانبه، هدفمند و شبانه روزی با هر نوع وقوع جرم برخوردی مقتدرانه می کند و به این سطح از توفیقات به دست آمده نیز به هیچ وجه قانع نبوده و با عزمی پولادین به منظور خدمت رسانی به مردم، رضایتمندی و تحکیم ارکان امنیت پایدار با مجرمان و ناامن کنندگان زندگی مردم سرسختانه برخورد می کند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری دو نفر خریدار اموال مسرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در ملایر

کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در ملایر