مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-28سياسي

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر کشور راه اندازی می شود


تفاهم نامه ای بین دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی و دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور راه اندازی باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر کشور به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه ای با حضور رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی و حجت الاسلام و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضاء رسید.

این تفاهم نامه مبنی بر فعالیت های پژوهش محوری در فعالیت های مردم پایه موجب تدوین چشم انداز و نقشه راه براساس واقعیت ها همراه با رویکرد علمی تخصصی و هدفمند می شود و اثربخشی سازمان های اجتماعی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران را در تحقق سیاست مردمی سازی فعالیت ها و اقدامات ارتقاء خواهد داد.

همچنین این تفاهم نامه در جهت گسترش پژوهش های کاربردی و بنیادی علمی تحقیقاتی سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی موضوع این تفاهم نامه به کار خواهند گرفت.

موضوع این تفاهم نامه شامل، انجام فعالیت های پژوهشی و علمی مشترک استفاده از ظرفیت های پژوهشگران تشکل های شاهد و ایثارگر است و اهداف آن همکاری های دانش بنیان برای بهبود مستمر فعالیت ها، ارتقاء اثر بخشی فعالیت های تشکل های شاهد و ایثارگر با استفاده از ابزار پژوهش اجرای طرح های تحولی و سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر کشور راه اندازی می شود

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر کشور راه اندازی می شود