مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-20فناوري

حضور شاتل موبایل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام


شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش بنیان تلفن همراه کشور در حالی در این نمایشگاه حضور می یابد که علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، - مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت‏ های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏ صورت کاملا هوشمند انتخاب می کند.

شاتل ‏ موبایل با معرفی سیم ‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع سازمانی خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور می ‏یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شاتل‏ موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه سیم کارت هوشمند به بازار ارتباطات کشور به عنوان بستری مطمئن برای نیازمندی های ارتباطی و همچنین با معرفی جدیدترین خدمات، فناوری ها و راهکارهای سازمانی خود در سالن 9/8 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش بنیان تلفن همراه کشور در حالی در این نمایشگاه حضور می یابد که علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شاتل موبایل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام

حضور شاتل موبایل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام