مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-25فرهنگي

عصر شعر فاطمی «ام الائمه» در بیجار برگزار می شود


کارشناس هنری حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: عصر شعر فاطمی «ام الائمه» به همت حوزه هنری بیجار در این شهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان کارشناس هنری حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: عصر شعر فاطمی ام الائمه به همت حوزه هنری بیجار در این شهرستان برگزار می شود.

حسین دادگر در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و با همکاری کانون مداحان شهرستان بیجار عصر شعر فاطمی ام الائمه را همراه با رونمایی از کتاب شعر قصه های قرآن اثر شاعر آیینی دیار گروس ابوالقاسم آقامیری دوشنبه ششم آذر ماه 1402 در پردیس سینمایی آزادی بیجار برگزار می کند.

وی افزود: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است برای بازگویی بخش هایی از زندگی بزرگ بانوی جهان اسلام و ام الائمه که سرشار از درس زندگی و نقش پررنگ مادران و زنان در دین مبین اسلام است.

کارشناس هنری حوزه هنری شهرستان بیجار با اشاره به تلاش دشمنان در خصوص بیان مسائلی درباره حقوق زن، بیان کرد: رجوع به زندگی بانوان بزرگ جهان اسلام همچون حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) و دیگر زنان بزرگ می تواند الگوی مناسبی برای جامعه و سبک زندگی اسلامی واقع شود که در این عصر شعر شاعران بیجاری در قالب شعر پاره ای از خصوصیات های اخلاقی حضرت فاطمه (س) را که به نظم در آورده اند قرائت خواهند کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر شعر فاطمی «ام الائمه» در بیجار برگزار می شود

عصر شعر فاطمی «ام الائمه» در بیجار برگزار می شود