مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-01سياسي

مجلس با قدرت پیگیر مصالح مردم باشد


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: مجلس باید بتواند در مقابل زورگویی ها، زیاده خواهی ها، مرعوب کردن و تطمیع قدرتمندان جهان ایستاگی کند و با قدرت پیگیر مصالح مردم باشد.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: مجلس باید بتواند در مقابل زورگویی ها، زیاده خواهی ها، مرعوب کردن و تطمیع قدرتمندان جهان ایستاگی کند و با قدرت پیگیر مصالح مردم باشد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین ک هامروز، 10 آذر در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیجی به آینده امیدوار است، اظهار کرد: ما پیش از این کجا بودیم و اکنون در چه نقطه ای قرار داریم؟ اکنون رزمندگان مقاومت ما هر زمان که اراده کنند از یمن شهرهای صهیونیستی را می کوبند، این مثل معجزه است، در حالی که در سال های گذشته رزمندگان با سنگ با صهیونیست ها مبارزه می کردند، وقتی که از سنگ به موشک رسیده ایم مشخص می شود که از اینجا به جاهای بالاتر هم خواهیم رسید، پس باید امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: بسیجیان نباید برای انجام کارهای بزرگ احساس عجز و ناتوانی کنند، ما پیش از انقلاب هیچ نداشتیم، شهدایی مانند طهرانی مقدم، شهریاری و کسانی که پایه گذار امنیت ما شدند و به اختراعات و اکتشافات عظیم امنیتی دست پیدا کردند، این ها چه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با قدرت پیگیر مصالح مردم باشد

مجلس با قدرت پیگیر مصالح مردم باشد