مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-01سياسي

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند


شهدا مسیر سعادت را با بینش خود انتخاب کردند و در دوران حیات الگوی جوانان آن دوران بودند و امروز الگوی جوانان جامعه هستند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شهدا مسیر سعادت را با بینش خود انتخاب کردند و در دوران حیات الگوی جوانان آن دوران بودند و امروز الگوی جوانان جامعه هستند.

فرهاد زیویار، امروز دهم آذرماه در دیدار با خانواده شهیدان والامقام رسول و اصغر زیودار با گرامیداشت نام و یاد شهدا، اظهار کرد: همه شهدا خاص هستند و شهید رسول زیودار، داوود علی پناه و شهید رشنو در آن دوران برای ما الگو بودند و ما با حال و هوای این شهدا زندگی می کردیم.

وی تصریح کرد: شهدا با تکیه بر بینش مسیر شهادت را انتخاب کردند و در آن دوران الگوی جوانان بودند و برای جامعه امروز نیز الگو هستند.

استاندار لرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد شهید رسول زیودار خاطرنشان کرد: شهید زیودار در دوران جنگ و صحنه های انقلاب حضور پر شوری داشت و برای دیگران الگو بود.

زیویار اضافه کرد: نحوه شهادت شهیدان رسول و اصغر زیودار در آن زمان جوانان را تحت تأثیر قرار داد و همه ما انتظار شهادت شهید رسول زیودار را داشتیم.

گفتنی است، شهید رسول زیودار متولد سال 1341 در خرم آباد در تاریخ نهم آذر 1362 با سمت معاون گردان فتح در آبادان به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند