مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-03بين الملل

پنتاگون: ده ها سرباز آمریکایی از سرنگون کردن دولت حمایت می کنند


اطلاعات گزارش سالانه پنتاگون فاش می کند که «افراط گرایی» در سلسله مراتب نظامی همچنان «یک روند نگران کننده» برای ارتش ایالات متحده است و این واقعیت که 78 تن از نظامیان آمریکایی مظنون به حمایت از سرنگونی دولت خودشان هستند، - اطلاعات گزارش سالانه پنتاگون فاش می کند که افراط گرایی در سلسله مراتب نظامی همچنان یک روند نگران کننده برای ارتش ایالات متحده است و این واقعیت که 78 تن از نظامیان آمریکایی مظنون به حمایت از سرنگونی دولت خودشان هستند، آن را ثابت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش که به تازگی منتشر شده، همچنین نشان می دهد که 44 تن از نیروهای نظامی ایالات متحده در سال گذشته مظنون به حمایت یا مشارکت در تروریسم بودند.

به طور کلی، 183 اتهام افراط گرایی در تمام شاخه های ارتش آمریکا یک افزایش 25 درصدی نسبت به سطح سال قبل را نشان می دهد.

علاوه بر مواردی که گفته می شود در آن ها نظامیان آمریکایی از وقوع انقلاب یا از تروریسم حمایت می کردند، این مطالعه مواردی از فعالیت باندهای تبهکار، ترویج تبعیض گسترده و حمایت یا مشارکت در خشونت برای دستیابی به اهداف سیاسی را مستند کرده است.

پنتاگون از سال 2021، سالی که جو بایدن به عنوان رییس جمهوری آمریکا روی کار آمد و با تهدیدات تروریسم مرتبط با برترپنداران سفیدپوست مواجه شد، داده های خود در ارتباط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: ده ها سرباز آمریکایی از سرنگون کردن دولت حمایت می کنند

پنتاگون: ده ها سرباز آمریکایی از سرنگون کردن دولت حمایت می کنند