مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-08سياسي

حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است


حرکت اصلاحی در مسئله ترافیک و راهور قوی در شهرقدس لازم است و مسؤولان با ارائه راهکار و برنامه ریزی های شهری و شهرسازی در ایجاد مسیرهای جدید اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز در مصلی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: هرچه در اختیار انسان است، مالک حقیقی آن خداوند است و هرکس به دنبال کسب آبرو از خداوند است باید در مقابل پرودگار احساس کوچکی کند و خود را فقیر درگاه الهی بداند و در امورات تدبیر و برنامه ریزی داشته باشد و نتیجه آن را به خداوند بسپارد.

وی گفت: اتفاق طوفان الاقصی نشان داد که مقاومت دست برتر در جهان است و نیروهای انصار الله و گروه های مقاومت منطقه تغییری در حال ایجاد کردن هستند و منافع آمریکا و اسراییل را به خطر انداخته اند و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن تفرقه افکنی میان سنی و شیعه را در مناسبت های مختلف مانند ایام اربعین در برنامه دارد اما هدف آنها به نتیجه نرسیده و این اتحاد در غرب آسیا ایجاد شده و هدف استکبار و اسراییل در تجزیه ایران، سوریه، عراق و ترکیه و رسیدن به منافعشان محقق نشد اما برخی مسوولان این کشورها متوجه هدف دشمن نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است

حرکت اصلاحی در ترافیک و راهور شهرقدس لازم است