مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-02سياسي

اجرای طرح عظیم «آبخیز تا جالیز» در راستای جهاد آبرسانی به روستا ها و مزارع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان عنبرآباد از توابع جنوب استان کرمان ، - اجرای طرح عظیم آبخیز تا جالیز در راستای جهاد آبرسانی به روستا ها و مزارع رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طرح عظیم آبخیز تا جالیز در کشور آغاز شده است و این طرح شامل آبخوان داری، آبخیزداری بالای دست قنات، قنات، استخر ذخیره آب و کانال کشی تا سر مزارع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان عنبرآباد از توابع جنوب استان کرمان ،گفت: تفکر و گفتمان بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست و به همین منظور امسال در هفته بسیج شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بودیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از موضوعات مدنظر سازمان بسیج سازندگی کشور، حل مسائل روستاهای بالای 20 خانوار است و یکی از مسائلی که مردم این روستاها را اذیت می کند، نبود آب شرب سالم و بهداشتی است.

وی بیان کرد: نبود منابع مالی و امکانات باعث شده تا برخی از روستاهای بالای 20 خانوار تاکنون از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عظیم «آبخیز تا جالیز» در راستای جهاد آبرسانی به روستا ها و مزارع

اجرای طرح عظیم «آبخیز تا جالیز» در راستای جهاد آبرسانی به روستا ها و مزارع