مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-10سياسي

افزایش خوابگاه های استاندارد اصلی ترین مطالبه دانشجویان در گلستان


دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی فرسوده و غیر استاندارد بودن خوابگاه های دانشجویی گرگان را یکی از معضلات مهم تحصیل در دانشگاه ها دانست و افزود: - ایسنا/گلستان دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی فرسوده و غیر استاندارد بودن خوابگاه های دانشجویی گرگان را یکی از معضلات مهم تحصیل در دانشگاه ها دانست و افزود: باید برای ارتقای کیفیت خوابگاهی اقدام عاجل شود.

مهدی کریمی یکشنبه 19 آذرماه در آیین بزرگداشت روز دانشجو که با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان نگین اتحاد و همدلی اقوام مختلف در کشور بوده و این را باید در سکونت خوابگاهی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق آمار منتشر شده دانشگاه علوم پزشکی گلستان 600 دانشجوی خارجی را در خود پذیرش کرده است و یا به عبارتی این دانشجویان استان گلستان را برای کسب علم و دانش و تحصیلات تکمیلی انتخاب کرده اند٬ ادامه داد: گلستان با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند بستر رشد و توسعه جوانان را فراهم کند.

دبیر شورای صنفی با اشاره به برخی وظایف این شورا در دانشگاه گلستان از قبیل ایجاد پل ارتباطی مناسب بین مسئولین دانشگاه و دانشجویان٬ افزود: انعکاس مطالبات دانشجویان به مسئولین و پیگیری آن ها تا زمان اثربخش بودنشان، پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خوابگاه های استاندارد اصلی ترین مطالبه دانشجویان در گلستان

افزایش خوابگاه های استاندارد اصلی ترین مطالبه دانشجویان در گلستان