مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-01فرهنگي

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران برگزار شد


اولین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری، تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اولین  دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ابتدای این دوره با اشاره به اینکه مسئولیت کانون های خواهران بسیار مهم است، گفت: کانون های مساجد استان اردبیل می توانند نقش مهمی در عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ و هنر طراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که زن در اسلام از ارزش و قداست خاصی برخوردار است، افزود: متاسفانه نگاه دنیای غرب به زن ابزاری است در صورتی که زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

رجبی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده شاهد ایجاد کتابخانه تخصصی بانوان در کانون های تخصصی خواهران باشیم و در حوزه پژوهشی نیز به عنوان نقش بانوی مسلمان در جامعه نیز فعال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران برگزار شد

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران برگزار شد