مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-26دانش

عرضه باتری های نانویی عاری از گرافیت، کبالت و نیکل از سال 2025


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) اعلام کرد باتری های لیتیوم سولفور بدون گرافیت و کبالت این شرکت که عملکرد450 وات ساعت بر کیلوگرم داشته و بیش از هزار چرخه شارژ/دشارژ را تحمل می کنند، - شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) اعلام کرد باتری های لیتیوم سولفور بدون گرافیت و کبالت این شرکت که عملکرد450 وات ساعت بر کیلوگرم داشته و بیش از هزار چرخه شارژ/دشارژ را تحمل می کنند، تا سال 2025 وارد بازار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) اعلام کرد باتری های لیتیوم سولفور بدون گرافیت و کبالت این شرکت که عملکرد450 وات ساعت بر کیلوگرم داشته و بیش از هزار چرخه شارژ/دشارژ را تحمل می کنند، تا سال 2025 وارد بازار خواهند شد.

باتری های زتا انرژی بر اساس یک کاتد کربن سولفوره شده و یک آند حاوی نانولوله کربنی و الکترولیت استاندارد صنعتی و جداکننده ساخته می شوند.

این باتری ها از گرافیت، کبالت یا نیکل استفاده نمی کنند.

علاوه بر این، از آنجایی که گوگرد به طور گسترده ای فراوان و مقرون به صرفه است، این باتری ها کسری از قیمت کیلووات ساعت باتری های لیتیوم یونی امروزی را خواهند داشت و می توانند با یک زنجیره تامین کاملاً داخلی تولید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه باتری های نانویی عاری از گرافیت، کبالت و نیکل از سال 2025

عرضه باتری های نانویی عاری از گرافیت، کبالت و نیکل از سال 2025