مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-26اجتماعي

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای استان خوزستان!


پدیده ای که ممکن است برای برخی از هموطنانمان اصلا قابل درک نباشد، اما برای امثال مردم خوزستان، متاسفانه بخشی از زندگی روزمره است تا جایی که می توانند به خوبی آن را توضیح داده و حتی برای بیانش، - وعده ای که سال هاست داده می شود، حالا بار دیگر سر داده شده، اما با یک تفاوت؛ اینکه حداکثر زمان تحقق آن تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ از جمله موضوعات مورد مناقشه از دیرباز درباره آلودگی شماری از شهر های استان خوزستان از جمله اهواز، مرکز استان، مساله فلر های نفتی و ضرورت خاموش شدن آنهاست.

ستون های فلزی برافراشته که در گوشه و کنار استان به چشم می خورند و گاه شعله های آتش در بالای آن ها حتی از ارتفاع فلر هم بزرگتر است و انبوه دود و بوی نامطبوع ناشی از آن ها تا چند ده کیلومتر دورتر احساس می شود و شامه را می آزارد.

پدیده ای که ممکن است برای برخی از هموطنانمان اصلا قابل درک نباشد، اما برای امثال مردم خوزستان، متاسفانه بخشی از زندگی روزمره است تا جایی که می توانند به خوبی آن را توضیح داده و حتی برای بیانش، اصطلاحاتی هم دارند؛ اینکه گاز خام استخراج شده با نفت با مقادیری از گاز ها و مواد زاید فلر می شوند ؛ یعنی با خطوط لوله به فلر ها منتقل می شوند تا بسوزند و ظاهرا از شرشان رها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای استان خوزستان!

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای استان خوزستان!