مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-28اقتصادي

بررسی اجرای طرح هدفمندی یارانه ارزی شیرخشک در تبریز


اولین جلسه ستاد اجرایی هدفمندی یارانه ارزی شیر مصنوعی (شیرخشک) در راستای اجرای سیاست های دولت در اصلاح سیاست های ارزی در این حوزه و نظارت در سطح تولید، - ایسنا/آذربایجان شرقی اولین جلسه ستاد اجرایی هدفمندی یارانه ارزی شیر مصنوعی (شیرخشک) در راستای اجرای سیاست های دولت در اصلاح سیاست های ارزی در این حوزه و نظارت در سطح تولید، توزیع و عرضه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این جلسه، گفت: در بحث شیر یارانه ای بکار بردن کلمه شیر مصنوعی بهترین گزینه است چون این شیر در کل جایگزین مصنوعی برای شیر مادر بوده که بهترین شیر برای نوزادان است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص شیر مادر افزود: معاونت بهداشتی در ترویج شیر مادر باید با جدیت عمل کند و تامین غذای کمکی بعد از شش ماه برای کودکان زیر دو سال نیز باید فرهنگ سازی شود.

معاون غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه گفت: اجرای کامل این طرح باعث بهبود نسبی کمبود شیر مصنوعی در سطح های تولید، توزیع و عرضه خواهد شد و ضمن بهره مندی مصرف کننده نهایی از ارز تخصیص داده شده به شیرهای مصنوعی، قاچاق معکوس این محصولات و مصارف خارج از عرف آن به حداقل رسیده و خانوارها مشکلی جهت تامین این نوع شیرها نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اجرای طرح هدفمندی یارانه ارزی شیرخشک در تبریز

بررسی اجرای طرح هدفمندی یارانه ارزی شیرخشک در تبریز