مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-18اقتصادي

مشاورین املاک ملزم به دریافت هولوگرام و نصب بر مبایعه نامه هستند


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بازرسی های مستمر از مشاوران املاک در استان گفت: با توجه به شناسایی برخی تخلفات، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بازرسی های مستمر از مشاوران املاک در استان گفت: با توجه به شناسایی برخی تخلفات، تاکنون یک میلیارد و 170 میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف اخذ شده است.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا- افزود: از ابتدای تیرماه تاکنون 655 بازرسی از مشاوران املاک سیستان و بلوچستان انجام شد که ضمن صدور اخطاریه و تشکیل پرونده برای بنگاه های فاقد مجوز، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان این حوزه نیز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: برخی تخلفات مشاوران املاک استانی طی این مدت شامل دریافت حق الزحمه مازاد، عدم صدور کد رهگیری، نصب نکردن نرخنامه و درج نکردن حق الزحمه در اجاره نامه و مبایعه نامه بوده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین طی این مدت 87 مشاور املاک غیر مجاز نیز در استان پلمب شد.

مهدیار با بیان اینکه تمامی مشاورین املاک علاوه بر اتصال به سامانه املاک و مستغلات راه و شهرسازی و نوین اصناف به دریافت هولوگرام و نصب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاورین املاک ملزم به دریافت هولوگرام و نصب بر مبایعه نامه هستند

مشاورین املاک ملزم به دریافت هولوگرام و نصب بر مبایعه نامه هستند