مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-22سياسي

رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی درچند جبهه شکست جدی خورد


نشست سیاسی روحانیون نیروهای مسلح در استان بوشهر به میزبانی منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان برگزار گردید.

- ایسنا/بوشهر نشست سیاسی روحانیون نیروهای مسلح در استان بوشهر به میزبانی منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نیروی پدافند هوایی در این نشست امام جمعه موقت بوشهر و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر حجت الاسلام والمسلمین جمالی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی درچند جبهه شکست جدی خورد.

وی با اشاره به شکست ها، در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی از جهت نظامی با این حجم عظیم تلفات در طول چهل و شش روز گذشته و از جهت اطلاعاتی عملیاتی در مرحله بالاتر شکست آنان مشهود است؛ چرا که آنها در سطح بین الملل ادعا می کردند ما نظارت بر تمام دنیا داریم و ما دنیا را اداره می کنیم اما رزمندگان حماس از آسمان و زمین بر آنها تاختند و با عملیات طوفان الاقصی این هیمنه آنها شکسته شد و در بحث رسانه ادعای آنها این بود که ما بر قلب و ذهن دنیا مدیریت می کنیم و اکنون می بینیم تمام دنیا اقدامات شنیع آنها را محکوم می کنند.

وی افزود: ایران عزیز همیشه چراغ راه و حامی محور مقاومت بوده است و حضور مردم در صحنه انتخابات داخلی کشور زنده بودن آرمانهای انقلاب را نشان می دهد و سبب دلگرمی دوستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی درچند جبهه شکست جدی خورد

رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی درچند جبهه شکست جدی خورد