مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-16سياسي

اعلام زمان مراسم وداع و تشییع 5 شهید گمنام در خراسان جنوبی


ستاد برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای گمنام خراسان جنوبی زمان برگزاری مراسم وداع و تشییع 5 شهید گمنام استان را طی امروز و فردا در بیرجند اعلام کرد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ این روزها حال و هوای خراسان جنوبی خاص است و عطر نابی هم فضای این استان که حال و هوای فاطمی دارد را پر کرده است.

هر روز نقطه ای از استان مهمان ویژه داشت که از 18 آبان تا امروز  بر روی دستان مردم جای جای خراسان جنوبی تشییع و زیارت شد.

امروز هم همه شهدا از نقاط مختلف خراسان جنوبی به مرکز استان می آیند تا پس از یک هفته حضورشان در نقاط مختلف خراسان جنوبی مراسم وداع با 5 شهید گمنام ساعت 19 در حسینیه جماران و مسجد قبا مهرشهر بیرجند برگزارشود.

بنابر اعلام ستاد برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای گمنام خراسان جنوبی مراسم تشییع نیز یکشنبه 26 آذرماه 1402 ساعت 8:30 صبح، از کهف الشهدا واقع در میدان سوم شهید مدرس تا میدان ابوذر با حضور مردم ولایی و شهید پرور استان برگزار می شود.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم با صدور بیانه ای از مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

  در این بیانیه آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان مراسم وداع و تشییع 5 شهید گمنام در خراسان جنوبی

اعلام زمان مراسم وداع و تشییع 5 شهید گمنام در خراسان جنوبی