مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-13اقتصادي

پیش بینی بازارهای مناسب برای ایام پایانی سال و ماه رمضان


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: بازارهای خوبی برای ماه مبارک رمضان و پایان سال پیش بینی خواهد شد و در تأمین کالاهای اساسی از معاونان اقتصادی کمک گرفته شود.

- معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد: پیش بینی بازارهای مناسب برای ایام پایانی سال و ماه رمضان ایسنا/فارس معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: بازارهای خوبی برای ماه مبارک رمضان و پایان سال پیش بینی خواهد شد و در تأمین کالاهای اساسی از معاونان اقتصادی کمک گرفته شود.

سیدسجاد انوشه امروز، 22 آذرماه در نشست ملی رؤسای سازمان های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری های کشور که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد، با بیان اینکه با ورود به شیراز تغییرات چهره این کلان شهر محسوس است، گفت: در خصوص ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی باید نگاه را تغییر داد.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیان کرد: ابلاغ دستورات به عهده ما است، اما برنامه ریزی ها با شهرداری است و هر تغییر به معیشت مردم بستگی دارد و اگر تغییر در راستای رونق اتفاق بیفتد، برکت به شهرداری هم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازارهای مناسب برای ایام پایانی سال و ماه رمضان

پیش بینی بازارهای مناسب برای ایام پایانی سال و ماه رمضان