مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-08سياسي

حماس گفتمان تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی را به چالش کشید


امروز حماس با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران، گفتمان تسلیم و ذلت پذیری را به چالش کشیده است و ازاین رو مردم آزاده جهان را در بیش از 60 کشور دنیا به خیابان کشاند و شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل را طنین انداز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: امروز سی ودومین سالگرد انتفاضه اول فلسطین است که به انتفاضه سنگ نیز مشهور است که با زیر گرفته شدن چند کارگر فلسطینی توسط یک کامیون رژیم صهیونیستی آغاز شد.

وی افزود: مرحله دوم انتفاضه که از تابستان سال 1988 شروع شد، شگردها و روش های عمل و مبارزه با رژیم صهیونیستی و همه طرح های غربی و برخی کشورهای عربی، که همگی در یک سنگر برای  ذبح مسئله فلسطین جمع شده بودند، را متحول کرد و به مرور زمان سنگ های در دست نوجوانان و جوانان فلسطینی به بمب های آتش زا و کوکتل مولوتف و خنجر تبدیل شد.

یعقوبی گفت: یکی از عوامل تشکیل انتفاضه شکست مبارزات پیشین فلسطینی ها بود، انصراف از مبارزهٔ مسلحانه، به رسمیت شناختن قطعنامه های سازمان ملل و پیوستن آن ها به قطار صلح ناامیدی را در دل فلسطینیان ایجاد کرد و به فکر انتفاضه اول افتادند.

خطیب جمعه نطنز ادامه داد: شاید بتوان یکی دیگر از علل پیدایش انتفاضه را تحقیر فلسطینیان به عنوان شهروندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس گفتمان تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی را به چالش کشید

حماس گفتمان تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی را به چالش کشید