مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-11سياسي

رویکرد وزارت کشور در حوزه سلامت تسهیل گری و مطالبه گری است


نماینده تام الاختیار وزیر کشور در حوزه سلامت با بیان اینکه تسریع در رشد و تحقق حوزه سلامت، در دستور کار جدی وزارت کشور قرار دارد، گفت: رویکرد وزارت کشور، - ایسنا/فارس نماینده تام الاختیار وزیر کشور در حوزه سلامت با بیان اینکه تسریع در رشد و تحقق حوزه سلامت، در دستور کار جدی وزارت کشور قرار دارد، گفت: رویکرد وزارت کشور، تسهیل گری و مطالبه گری است.

علی اکبر دور امروز، 20 آذرماه در نشست شورای عالی سلامت و امنیت غذایی استان فارس که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم، شورای عالی سلامت و امنیت غذایی احیا شده و فعالیت ها بیش از پیش در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تسریع در رشد و تحقق حوزه سلامت، در دستور کار جدی وزارت کشور قرار دارد، افزود: همچنین رویکرد وزارت کشور، تسهیل گری و مطالبه گری است که در استانداری ها در حال انجام است.

دور، وزارت بهداشت را سیاستگذار و متولی در حوزه سلامت عنوان کرد و ادامه داد: موفقیت در این حوزه بدون حضور و همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست، بنابراین ملزم به همکاری جدی به حوزه سلامت هستند.

نماینده تام الاختیار وزیر کشور در حوزه سلامت اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی در همه استان های کشور با تمام قوا و با جدیت در حال انجام است و افزایش رضایتمندی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت کشور در حوزه سلامت تسهیل گری و مطالبه گری است

رویکرد وزارت کشور در حوزه سلامت تسهیل گری و مطالبه گری است