مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:312023-12-08سياسي

راهپیمایی سمنانی ها در حمایت از مردم غزه+ فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی مردم سمنان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه ظهر امروز با حضور شمار زیادی از نمازگزاران جمعه و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

مردم سمنان در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی به میدان آمدند و بار دیگر خواستار اجماع جامعه جهانی علیه این رژیم منفور شدند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و اقشار مختلف مردم و مسؤولان و بعد از اقامه نماز جمعه این هفته سمنان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛مردم استان سمنان برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

در این راهپیمایی، مردم همیشه در صحنه استان سمنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعار های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، امروز در استان های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی سمنانی ها در حمایت از مردم غزه+ فیلم و عکس

راهپیمایی سمنانی ها در حمایت از مردم غزه+ فیلم و عکس