مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-04سياسي

فقدان اهداف کمی تولید در میادین مشترک انرژی مغایر با سیاست های کلی است


در جلسه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر فصول و مواد دیگری از مصوبات مجلس در برنامه هفتم از نظر مغایرت با سیاست های کلی نظام مورد بررسی قرار گرفت.

- در جلسه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر فصول و مواد دیگری از مصوبات مجلس در برنامه هفتم از نظر مغایرت با سیاست های کلی نظام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بند الحاقی1 ماده 40 اولین دستور جلسه هیات عالی نظارت بود که به موضوع تامین آب شیرین کن برای استان های شمالی و جنوبی کشور توسط وزرات نیرو پرداخته است.

هیات عالی نظارت پس از توضیحات معاون وزیر نفت و اظهار نظر برخی اعضا، از آن جایی که این بند برای جهاد دانشگاهی، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی شرکت های دانش بنیان انحصار ایجاد کرده و سبب اختلال در ادامه فعالیت بخش های خصوصی این بخش می شود، مغایر بند 5 سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری تشخیص داد.

در ادامه تبصره 1 ماده 41 مورد بررسی قرار گرفت.

این تبصره به بحث خود اظهاری واحدهای تولیدی، صنعتی، عمرانی، خدماتی، زیربنایی و معدنی در خصوص پایش آلودگی می پردازد که سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرده واحدهای مستنکف پرخطر را متمایز کرده تا در فهرست واحدهای مشمول عوارض سبز موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان اهداف کمی تولید در میادین مشترک انرژی مغایر با سیاست های کلی است

فقدان اهداف کمی تولید در میادین مشترک انرژی مغایر با سیاست های کلی است