مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:102023-11-30پزشكي

کشف و معدوم سازی 2 تن گوشت غیربهداشتی در اصفهان


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک فروشگاه بزرگ سطح شهر، هزار و 911 کیلوگرم گوشت گوسفندی به دلیل دارا بودن علائم فساد و بوی نامطبوع کشف کردند.

- سید اکبر حسینی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیرو بازدید بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک فروشگاه بزرگ سطح شهر، هزار و 911 کیلوگرم گوشت گوسفندی به دلیل دارا بودن علائم فساد و بوی نامطبوع کشف و برای انجام نمونه برداری و بررسی بیشتر به یکی از سردخانه های شهرستان منتقل شد.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه آزمایش مبنی بر غیرقابل مصرف بودن گوشت های توقیفی و با اخذ دستور مقام قضایی، محموله مذکور به یکی از واحدهای تبدیل ضایعات استان برای تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

حسینی گفت: بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه، کلیه واحدهای عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می دهند.

 رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی موضوع را از طریق شماره تلفن 1512 (سامانه سازمان دامپزشکی کشور) به شبکه دامپزشکی شهرستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 2 تن گوشت غیربهداشتی در اصفهان

کشف و معدوم سازی 2 تن گوشت غیربهداشتی در اصفهان