مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-03اجتماعي

تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در فارس


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس از تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 5 هزار و 500 نفر در 220 مدرسه استثنایی استان و مابقی در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/فارس رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس از تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 5 هزار و 500 نفر در 220 مدرسه استثنایی استان و مابقی در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

خلیل عابدی امروز، 12 آذرماه در آیین بزرگداشت روز جهانی معلولین در آموزشگاه استثنایی گلها ناحیه 3 شیراز اظهار کرد: بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در استان فارس وجود دارد که در راستای تغییر نگرش جامعه نسبت به جامعه دانش آموزان با نیازهای ویژه از این تعداد 12 هزار نفر که اغلب دیرآموز هستند، در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس افزود: بیش از 5 هزار و 500 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه در 220 مدرسه استثنایی استان فارس در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در راستای رفع موانع ورود دانش آموزان با نیازهای ویژه به جامعه عادی، ارائه آموزش به همکاران و فرهنگ سازی در خصوص پذیرش افراد آسیب دیده در جامعه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در فارس

تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در فارس