مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-17ورزشي

نکونام نشان داد مربی بزرگی است/ پرسپولیس دنبال بهانه جویی است


شاید هر مربی دیگری غیر از نکونام بود اگر در دقایق پایانی گل دریافت می کرد تمرکزش را از دست می داد و نمی توانست تیمش را به بازی برگرداند اما سرمربی آبی پوشان نشان داد مربی بزرگی است.

- شاید هر مربی دیگری غیر از نکونام بود اگر در دقایق پایانی گل دریافت می کرد تمرکزش را از دست می داد و نمی توانست تیمش را به بازی برگرداند اما سرمربی آبی پوشان نشان داد مربی بزرگی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه بعد از گلی که این تیم دریافت کرد، نکونام تمرکزش را از دست نداد و توانست با آرامش کارش را ادامه دهد، گفت: سرمربی استقلال نشان داد مرد بازی های بزرگ است.

  علی جباری در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی استقلال در دربی صد و دوم و حواشی به وجود آمده در این دیدار گفت: اگر بخواهیم این دیدار را از لحاظ فنی ارزیابی کنیم همانند گذشته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نبود اما در این بازی چندین موقعیت به وجود آمد که باعث شد بازی تا حدودی برای علاقه مندان جذاب باشد، در نیمه اول استقلال با برنامه بازی کرد اگرچه توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود اما آبی ها با یک دفاع منطقی و پرس خوب اجازه ندادند قرمزپوشان بتوانند موقعیت زیادی به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام نشان داد مربی بزرگی است/ پرسپولیس دنبال بهانه جویی است

نکونام نشان داد مربی بزرگی است/ پرسپولیس دنبال بهانه جویی است