مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-06فرهنگي

بنایی برای تغییر در دفتر موسیقی ندارم / شورای ملی موسیقی تشکیل می شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگویی با خبرنگاران درباره اعمال سلیقه در برگزاری کنسرت در شهرستان ها گفت: این مشکل حل شده و قرار است با توجه به تصویب سند ملی موسیقی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگویی با خبرنگاران درباره اعمال سلیقه در برگزاری کنسرت در شهرستان ها گفت: این مشکل حل شده و قرار است با توجه به تصویب سند ملی موسیقی، شورای ملی موسیقی تشکیل شود که رییس آن معاون هنری وزارت ارشاد و دبیر آن مدیرکل موسیقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامگاه گذشته 14 آذرماه در کنسرت همراه با خاطره ها به رهبری مجید انتظامی در تالار وحدت حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران به سوالات آنها در حوزه فرهنگ و هنر پاسخ داد.

محمدمهدی اسماعیلی درباره برگزاری کنسرت همراه با خاطره ها به رهبری مجید انتظامی بیان کرد: بیش از 10 سال بود که آقای انتظامی کنسرتی برگزار نکرده بودند.

کنسرتی هم که قرار بود سال قبل برگزار کنند ممکن نشد؛ به همین دلیل من خیلی مشتاق به برگزاری این کنسرت بودم و از ایشان خواهش کردم که آن را بالاخره برگزار کنند و ایشان هم پذیرفتند.

او ادامه داد: از آنجایی که مردم آثار ایشان را خیلی دوست دارند، از این کنسرت استقبالی گرم کردند و به مدت بیش از یک ساعت و نیم بدون هیچ گونه خستگی در این ساعت از شب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنایی برای تغییر در دفتر موسیقی ندارم / شورای ملی موسیقی تشکیل می شود

بنایی برای تغییر در دفتر موسیقی ندارم / شورای ملی موسیقی تشکیل می شود