مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-29سياسي

نصب بیش از 13 هزار نشان بازرسی روی شناورهای صیادی در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به بازرسی از شش هزار و 600 شناور صیادی در استان، گفت: 13 هزار و 200 نشان بازرسی روی موتور و بدنه این شناورها نصب شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به بازرسی از شش هزار و 600 شناور صیادی در استان، گفت: 13 هزار و 200 نشان بازرسی روی موتور و بدنه این شناورها نصب شده است.

حسین عباس نژاد، امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در تشریح فرآیند ثبت قایق های صیادی با اشاره به نصب 13 هزار و 200 نشان بازرسی روی شناورهای صیادی، تعداد گواهینامه های ایمنی صادرشده در هرمزگان را چهار هزار و 570 فقره اعلام کرد.

وی بیان کرد: پس از صدور مجوز صید و صیادی از درگاه ملی مجوزها از نیمه نخست تیر ماه، مراجعه ثبت قایق های صیادی به اداره بازرسی و ثبت شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان شروع و تا کنون شش هزار و 170 پرونده ثبت قایق های صیادی در این اداره کل تشکیل شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تعداد بازرسی از شناورها از مراجعه و تشکیل پرونده ثبت قایق های صیادی پیشی گرفته است، تعداد گواهینامه ثبت صادره را سه هزار و 930 فقره اعلام کرد.

به گفته عباس نژاد، برای اجرای این فرآیندها اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بسیج منابع و امکانات در 11 بندر سازمانی اقدام به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 13 هزار نشان بازرسی روی شناورهای صیادی در هرمزگان

نصب بیش از 13 هزار نشان بازرسی روی شناورهای صیادی در هرمزگان