مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-19اجتماعي

آخرین وضعیت 4 معلم حادثه دیده تصادف در کارون


اداره آموزش و پروش شهرستان کارون در پی انتشار خبری مبنی بر تصادف وسیله نقلیه تعدادی از معمان، در اطلاعیه ای توضیحی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان اداره آموزش و پروش شهرستان کارون در پی انتشار خبری مبنی بر تصادف وسیله نقلیه تعدادی از معمان، در اطلاعیه ای توضیحی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون آمده است: روز گذشته دوشنبه 27 آذر ماه 1402، برخورد وسیله نقلیه سواری سمند با وسیله نقلیه تعدادی معلمان بخش سویسه این شهرستان در پی مه آلود بودن جاده مواصلاتی بخش مرکزی و بخش سویسه منجر به ایجاد جراحاتی سطحی و صدماتی جزیی به تعدادی همکاران شد.

در پی وقوع این حادثه، چهار تن از همکاران ضمن اعزام به مراکز درمانی، مورد معالجه و درمان سرپایی قرار گرفته و پس از اطمینان از سلامت جهت تکمیل روند درمان به منزل بازگردانده شدند.

گفتنی است به محض وقوع این حادثه تیمی از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان کارون با حضور در محل حادثه و در محل بیمارستان روند درمان همکاران را دنبال کردند.

این همکاران هم اکنون در منزل در حال سپری کردن دوره درمانی خود جهت بهبود کامل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام اورژانس خوزستان، ساعت 8:16 روز گذشته در برخورد خودروی سمند و مینی بوس حامل پرسنل آموزش و پرورش در کیلومتر 10 محور اهواز- آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 4 معلم حادثه دیده تصادف در کارون

آخرین وضعیت 4 معلم حادثه دیده تصادف در کارون