مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-28اقتصادي

تعداد ناوگان هوایی موجود در کشور با تعداد مسافر همخوانی ندارد


مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور گفت: میزان سفرهای هوایی در کشور از سه درصد به پنج درصد رسیده و این درحالیست که تعداد ناوگان هوایی موجود کشور با تعداد مسافر همخوانی ندارد.

- ایسنا/لرستان مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور گفت: میزان سفرهای هوایی در کشور از سه درصد به پنج درصد رسیده و این درحالیست که تعداد ناوگان هوایی موجود کشور با تعداد مسافر همخوانی ندارد.

محمدحسین آجیلیان امروز هفتم آذرماه در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مدیران فرودگاه شهدای خرم آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واگذاری فرودگاه به بخش خصوصی یکی از محورهای برنامه هفتم توسعه محسوب می شود، اظهار کرد: توسعه زیرساخت های فرودگاهی وظیفه شرکت فرودگاه های کشور است اما در برنامه هفتم تصمیمی برای ایجاد فرودگاه جدید گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه از دیگر محورهای برنامه هفتم توسعه واگذاری فرودگاه ها به بخش خصوصی است، بیان کرد: برای تامین هواپیماهای مسافربری تلاش هایی برای ساخت انجام شده اما هنوز عملیاتی نشده و متاسفانه تحریم ها در حوزه ناوگان هوایی کشور جدی است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور با بیان اینکه این کمبود در حالیست که مسافرت و جمعیت زیاد و اقبال مردم به پرواز بیشتر شده است، تصریح کرد: بنابر اعلام مرکز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ناوگان هوایی موجود در کشور با تعداد مسافر همخوانی ندارد

تعداد ناوگان هوایی موجود در کشور با تعداد مسافر همخوانی ندارد