مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-15سياسي

ابلاغ سند «برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش» از سوی شورای فرهنگ عمومی


معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ سند «برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش» به عنوان نقشه راهی برای تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ کار خبر داد.

- ابلاغ سند برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش از سوی شورای فرهنگ عمومی معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ سند برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش به عنوان نقشه راهی برای تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ کار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد چکشیان در نشست مجازی مدیران اجتماعی ادارات کل اجرایی استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با محوریت بررسی مسائل و برنامه های حوزه فرهنگ کار و جهاد تبیین برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسأله فرهنگ کار در وزارت کار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اصلی جریان سازی در حوزه فرهنگ کار در کشور است.

وی با اشاره به ابلاغ سند برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش از سوی شورای فرهنگ عمومی، گفت: این سند که با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی تدوین و بازنگری شده است؛ به عنوان نقشه راهی برای تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ کار از سوی یکی از مؤثرترین نهادهای عمومی حوزه فرهنگی ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سند «برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش» از سوی شورای فرهنگ عمومی

ابلاغ سند «برنامه ارتقاء فرهنگ کار و تلاش» از سوی شورای فرهنگ عمومی