مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-06بين الملل

آمار تکان دهنده تسلیحات ارسالی آمریکا به اسراییل از آغاز جنگ غزه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که این روز ها دولتمردان آمریکایی به دنبال ترسیم ژست انسان دوستانه در برابر جنایات رژیم اسراییل در غزه هستند، - آمار تکان دهنده تسلیحات ارسالی آمریکا به اسراییل از آغاز جنگ غزه! در شرایطی که اسراییل با طرح بهانه های واهی، توقف جنگ را منوط به آزادی اسیران نظامی نزد حماس می داند، اما ارسال تسلیحات گسترده پنتاگون به تل آویو بار دیگر اهداف جنگ طلبان را برملا ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که این روز ها دولتمردان آمریکایی به دنبال ترسیم ژست انسان دوستانه در برابر جنایات رژیم اسراییل در غزه هستند، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه از ورود 200 امین هواپیمای حامل تسلیحات آمریکا به اراضی اشغالی خبر داد.

بر پایه ای گزارش، وزرات جنگ اسراییل با صدور بیانیه ای با تقدیر از حجم کمک های نظامی پنتاگون به اسراییل اعلام کرد که حجم محموله های نظامی ارسالی واشنگتن به تل آویو از آغاز جنگ در 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به 10 هزار تن رسیده است.

در این بیانیه آمده است که از زمان شروع جنگ، بیش از 10 هزار تن تجهیزات نظامی از جمله نفربر های زرهی، سلاح و مهمات، تجهیزات دفاع فردی و تجهیزات پزشکی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تکان دهنده تسلیحات ارسالی آمریکا به اسراییل از آغاز جنگ غزه!

آمار تکان دهنده تسلیحات ارسالی آمریکا به اسراییل از آغاز جنگ غزه!