مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:402023-11-29سياسي

روایتی از دختر اهل تسنن که ویلچرران زائران امام رضا(,ع) شد!


در یکی از طرح ها از جوانان دعوت کردیم تا ویلچر زائران ناتوان امام رضا(ع) را در ایام شهادت ایشان در مشهد جابجا کنند، - گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک سازمان غیرانتفاعی ایرانی و عضوی از نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است و در داخل کشور ایران و در برخی موارد در دیگر مناطق جهان به فعالیت های امدادی و بشردوستانه فعالیت دارد.

  هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دارای سازمان های زیرشاخه متعددی است که طیف گسترده ای از خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می گیرند.

سازمان جوانان هلال احمر یکی از سازمانهای وابسته به جمعیت هلال احمر است که افراد با عضویت در آن در مواقع نیاز به خدمات امدادی پای کار می آیند.

حجت الاسلام سید هاشم المدنی، رییس سازمان جوانان هلال احمر در گفت وگو با خبرگزاری فارس به بیان فعالیت های این سازمان پرداخت که در ادامه مشروح این گفت وگو از نظرتان می گذرد.

سازمان جوانان هلال احمر چه تعداد عضو دارد؟ یک میلیون 693 هزار نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند که بین 4 تا 35 سال هستند.

4 ساله ها غنچه های هلال هستند که در قالب بچه های پیش دبستانی ما به آنها با شعر و بازی نکاتی را آموزش می دهیم تا با فرهنگ بشر دوستی آشنا شوند و خود مراقبتی را یاد گرفته و بعد نحوه درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از دختر اهل تسنن که ویلچرران زائران امام رضا(,ع) شد!

روایتی از دختر اهل تسنن که ویلچرران زائران امام رضا(,ع) شد!