مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-10اجتماعي

فعالیت 2700 داوطلب در جمعیت هلال احمر


معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 2 هزار و 700 داوطلب در جمعیت هلال احمر در سراسر کشور فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، اهورا احمدی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب در سالن کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، افزود : در طی یکسال اخیر در حوزه داوطلبان 2 هزار 100 پروژه انجام شده است.

وی داوطلبان هر کشور را سرمایه های اجتماعی آن کشور دانست و تصریح کرد : بر اساس اعلام فدراسیون در کل دنیا نزدیک به 20 میلیون داوطلب داریم که بیش از 10 درصد آن داوطلب در ایران هستند.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد : تعداد داوطلبان کشور 2 هزار 700 نفر هستند که هرسال رشد چشمگیری را در این حوزه داریم.

احمدی افزود : طی یکسال گذشته تدوین آیین نامه عضویت برای اولین بار در تاریخ هلال احمر اتفاق افتاد  و توسعه زیرساخت نرم افزاری هلال احمر شکل گرفت و سامانه بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر اندازی شد.

وی گفت: در یکسال گذشته 2 هزار 738 خدمت داوطلبانه که سرمایه اجتماعی است انجام شده است .

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد : در سال گذشته با کمک خیران و منابعی که دولت در اختیار هلال احمر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2700 داوطلب در جمعیت هلال احمر

فعالیت 2700 داوطلب در جمعیت هلال احمر