مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-03بين الملل

کیسینجر؛ از تسهیل مسیر دیپلماسی آمریکا تا معماری برخی از جنگ ها


همچنان آمریکا با چالش جدی قدرت گیری چین، جنگ اوکراین، برنامه هسته ای ایران، مشکلات برآمده از منطقه خاورمیانه و بسیاری از مسائل در نظام بین الملل روبه روست که داشتن سیاستمداران و مشاورانی کارکشته و زبده برای حل و فصل آن ها و کمک به روسای جمهور این کشور .

- ایسنا/خراسان رضوی همچنان آمریکا با چالش جدی قدرت گیری چین، جنگ اوکراین، برنامه هسته ای ایران، مشکلات برآمده از منطقه خاورمیانه و بسیاری از مسائل در نظام بین الملل روبه روست که داشتن سیاستمداران و مشاورانی کارکشته و زبده برای حل و فصل آن ها و کمک به روسای جمهور این کشور اعم از جمهوری خواه و دموکرات را ضروری کرده است.

مشاورانی که از زیر و بم نظام بین الملل و کشورهای دیگر آگاه باشند و کارنامه ای وسیع و طوماری طولانی از حل وفصل مسائل بین الملل داشته و باری از دوش سیاستمداران آمریکایی و حتی غیرآمریکایی کم کرده باشند.

بسیاری بر این باور هستند هنری کیسینجر اندیشمند، سیاستمدار و مشاور 100 ساله ای بود که همواره در طول تاریخ توانست با عصای جادویی خود پلی ارتباطی میان واشنگتن با کشورهای دیگر از جمله پکن و مسکو بزند و روابط یخ زده آمریکا را با دو کشوری که در طول تاریخ رقیب و در زمانی دشمن این کشور به شمار می رفتند، ترمیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسینجر؛ از تسهیل مسیر دیپلماسی آمریکا تا معماری برخی از جنگ ها

کیسینجر؛ از تسهیل مسیر دیپلماسی آمریکا تا معماری برخی از جنگ ها