مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-18اجتماعي

پیش بینی 40 ویژگی برای رشد کودکان و نوجوانان در سند تحول


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین در رشد شخصیت نوجوانان اظهارکرد: در این سند 40 ویژگی برای رشد کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است که  این ویژگی ها در شخصیت شهدا بوده است.

- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین در رشد شخصیت نوجوانان اظهارکرد: در این سند 40 ویژگی برای رشد کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است که  این ویژگی ها در شخصیت شهدا بوده است.

شهدا مظهر شجاعت، شهامت، خانواده دوستی، سلامت جسمانی و روحی و رابطه با خدا بودند و این امر هدف والای اجرای سند تحول در تربیت دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، در گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر شهر تهران اظهارکرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی است که خدمت در این مسیر توفیق می خواهد.

وی شهدا را مظهر بصیرت، دشمن شناسی، کیاست، محبت و فداکاری برشمرد و افزود: اگر بصیرت و دشمن شناسی این شهدای عزیز نبود اکنون چنین جامعه آباد و امنیت پایدار را نداشتیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدا گوهرهای یک جامعه هستند، تصریح کرد: احترام به خانواده شهدا، یکی از حداقل تری کارهایی است که باید در قبال ایثار آنان انجام داد، چرا که شهدا محبت خودشان را نه به خانواده شان، بلکه به کل خانواده ایرانیان نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 40 ویژگی برای رشد کودکان و نوجوانان در سند تحول

پیش بینی 40 ویژگی برای رشد کودکان و نوجوانان در سند تحول