مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-02بين الملل

واکنش شریعتمداری به توقیف دو کشتی اسراییلی


فاصله یمن تا شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی که بار ها هدف موشک های بالستیک انقلابیون یمن قرار گرفته است حدود 1800 کیلومتر است و این فاصله تا سواحل بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکاست کمتر از 1400 کیلومتر است! … .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت روز خود با عنوان بزن که خوب می زنی! نوشت:  1- گیورا آیلند رییس پیشین شورای امنیت رژیم صهیونیستی بعد از اعلام آتش بس 4 روزه با نگرانی از ادامه جنگ غزه گفته بود یمن برای اسراییل یک تهدید راهبردی است… مشکل ما با یمنی ها این است که آن ها در دهانه جنوبی دریای سرخ قرار دارند و این مشکل بسیار بزرگ تر و خطرناک تر از موشک های آن ها است… مشکل بزرگ تر زمانی است که یمنی ها تصمیم بگیرند هر کشتی اسراییلی که از باب المندب یا دریای سرخ می گذرد را توقیف کنند .

2- جنبش انصارالله یمن پنج شنبه شب و در حالی که ادامه آتش بس و یا شروع دوباره جنگ در هاله ای از ابهام بود، بر آمادگی خود برای ازسرگیری حملات به سرزمین های اشغالی تاکید کرد و دیروز، بعد از شروع دوباره جنگ با تاکید بر این که حملاتمان به صهیونیست ها را از سر می گیریم اعلام کرد عملیات های ما در خشکی و دریا شامل اهدافی خواهد بود که رژیم صهیونیستی فکرش را هم نمی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شریعتمداری به توقیف دو کشتی اسراییلی

واکنش شریعتمداری به توقیف دو کشتی اسراییلی