مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11اقتصادي

آغاز طرح شیر مدارس و پاسخ به چند سوال/ پیشنهادی برای تامین بودجه طرح


طرح شیر مدارس روز گذشته در 21 استان کشور کلید خورد و حال سوال اینجاست که چرا این طرح با تاخیر آغاز شد و چه موانعی بر سر راه آن وجود دارد که رییس هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

- طرح شیر مدارس روز گذشته در 21 استان کشور کلید خورد و حال سوال اینجاست که چرا این طرح با تاخیر آغاز شد و چه موانعی بر سر راه آن وجود دارد که رییس هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح توزیع شیر رایگان در مدارس بعد از سال ها توقف و عدم اجرا بالاخره روز گذشته آغاز شد.

این طرح بنا بر اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش در حال حاضر در مدارس ابتدایی دولتی 21 استان اجرایی شده و در مابقی استان ها نیز آموزش و پرورش در تلاش برای رفع موانع اجرایی طرح است.

بنا بر اعلام معاون وزیر یکی از دلایل کندی این طرح عدم آمادگی شرکت های تولیدکننده لبنی در برخی استان ها برای تولید شیر فرادما یا استریل است.

در این راستا میراسلام تیموری - رییس هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی - در پاسخ به این سوال که چرا طرح شیر رایگان مدارس با بیش از دوماه تاخیر از آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شد؟ به ایسنا گفت: در مذاکراتی که برای اجرای طرح شیر مدارس انجام شده بود، قرار بود این طرح به طور متمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح شیر مدارس و پاسخ به چند سوال/ پیشنهادی برای تامین بودجه طرح

آغاز طرح شیر مدارس و پاسخ به چند سوال/ پیشنهادی برای تامین بودجه طرح