مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-12فرهنگي

علی فروتن: باید از جنس انیمیشن «مسافری از گانورا» حمایت کرد


علی فروتن که با عنوان عمو فیتیله ای بین کودکان ونوجوانان محبوبیت دارد، در اکران مردمی انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به لزوم حمایت نهادهای فرهنگی و مردم از انیمشین ایرانی تاکید کرد.

- علی فروتن: باید از جنس انیمیشن مسافری از گانورا حمایت کرد علی فروتن که با عنوان عمو فیتیله ای بین کودکان ونوجوانان محبوبیت دارد، در اکران مردمی انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به لزوم حمایت نهادهای فرهنگی و مردم از انیمشین ایرانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراسم اکران ویژه انیمیشن سینمایی گانورا عصر دوشنبه 20 آذرماه در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد؛ علی فروتن برنامه ساز و مجری کودک، امین قاضی مدیردوبلاژ، لیلا سودبخش، شهره روحی و پرنیان ابریشم کش از صداپیشگان اصلی انیمیشن مسافری از گانورا حضور داشتند و پس از گرفتن عکس یادگاری با مخاطبان با ایشان به تماشای فیلم نشستند.

در حاشیه این مراسم علی فروتن که با اجرای برنامه فیتیله ای ها محبوب بچه ها است از عدم توجه به تولیدات کودک گفت، او ضمن تاکید بر حمایت از انیمیشن ایرانی گفت: اوایل دهه هفتاد طبق آمار می گفتند که در سینمای هند سالانه بیش از نهصد اثر ویژه کودک تولید می شود که همگی موفق بودند و حالا با گذشت سی سال ما هنوز به این تعداد حتی نزدیک هم نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی فروتن: باید از جنس انیمیشن «مسافری از گانورا» حمایت کرد

علی فروتن: باید از جنس انیمیشن «مسافری از گانورا» حمایت کرد