مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-05سياسي

تلاش دشمن در جنگ شناختی، هویت زدایی از جامعه اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش دشمن در جنگ شناختی، هویت زدایی از جامعه اسلامی است، گفت: باید زنان برای جایگاه والای خود ارزش قائل باشند و آن را تنزل ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم اختتامیه اردوی دو روزه طرح ملی یاس ( یاران آسیب ستیز) که در مجتمع فرهنگی تربیتی یادگاران امام (ره) استان برگزار شد، با اشاره به جایگاه زن در اسلام اظهار داشت: زن در عصر جاهلیت وضعیتی داشت که به محض اینکه فرزند دختری به دنیا می آورد او را مایه ننگ می دانستند و زنده به گور می کردند اما با ظهور اسلام باستناد آیات قرآن و احادیث رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع)، زن در جامعه از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار شد.

وی بیان کرد: مشرکان مکه به پیامبر اکرم (ص) جسارت می کردند و او را به خاطر نداشتن فرزند ابتر می نامیدند که خداوند برای تسلّی خاطر پیامبر و پاسخ به این سخن نابجا، سوره کوثر را نازل فرمود و ناکام بودن دشمنان و دوام و بقای نسل و فکر پیامبر(ص) را خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مصداق سوره کوثر، حضرت فاطمه (س) است، ادامه داد: زن با گوهر وجود خود می تواند باعث پیشرفت جامعه در هر زمانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن در جنگ شناختی، هویت زدایی از جامعه اسلامی است

تلاش دشمن در جنگ شناختی، هویت زدایی از جامعه اسلامی است