مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-27اجتماعي

هوای مردم را داشته باشید!


شاخص آلودگی هوای تهران باز هم از حد گذشت و تهران را در ابری غلیظ از آلودگی فروبرد.

نمایشگرهای شرکت کنترل آلودگی هوا که از روز جمعه روی عدد میانگین 130 جاخوش کرده بودند روز شنبه به عدد میانگین 135 ارتقا یافتند و روز یکشنبه در برخی مناطق مرکزی شهر، - شاخص آلودگی هوای تهران باز هم از حد گذشت و تهران را در ابری غلیظ از آلودگی فروبرد.

نمایشگرهای شرکت کنترل آلودگی هوا که از روز جمعه روی عدد میانگین 130 جاخوش کرده بودند روز شنبه به عدد میانگین 135 ارتقا یافتند و روز یکشنبه در برخی مناطق مرکزی شهر، عدد 150 را هم پشت سر گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه می خوانید گزارش نورنیوز از خسارت های انسانی و اقتصادی آلودگی هوا است: شاخص آلودگی هوای تهران بازهم از حد گذشت و تهران را در ابری غلیظ از آلودگی فروبرد.

نمایشگرهای شرکت کنترل آلودگی هوا، که از روز جمعه روی عدد میانگین 130 جاخوش کرده بودند روز شنبه به عدد میانگین 135 ارتقا یافتند و روز یکشنبه در برخی مناطق مرکزی شهر، عدد 150 را هم پشت سر گذاشتند.

به این ترتیب، هوای یکشنبه تهران در ساعاتی برای تمام گروه های سنی ناسالم بود.

تقویم که از کمر تا می خورد و روزهای رفته ی سال با روزهای پیش رو هم اندازه می شود، آرام آرام شهرهای شلوغ و پرجمعیت خوف می کنند از روزهای گرفته ای که قرار است لحاف بویناک آلودگی را روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای مردم را داشته باشید!

هوای مردم را داشته باشید!